O autorze
Anna Szubert jest pierwszym w Polsce certyfikowanym w USA Strategiem Personal Brandingu. Doradza firmom i osobom indywidualnym z zakresu budowania marki osobistej, kształtowania wizerunku, PR i protokołu biznesowego. Do grona jej klientów należą osoby ze świata sztuki, polityki, menedżerowie, przedsiębiorcy. Występuje jako prelegentka na wielu konferencjach, pisze artykuły do gazet biznesowych. Jest członkinią Stowarzyszenia Mówców Profesjonalnych – organizacji zrzeszającej najlepszych mówców motywacyjnych w Polsce oraz wykładowcą akademickim. Rok temu otrzymała statuetkę kobiety biznesu w konkursie organizowanym przez magazyn Businesswoman & Life, a w tym roku otrzymała nagrodę w plebiscycie Polskie Lwice Biznesu w kategorii rozwój osobisty.

Twitter
Facebook
annaszubert.com
personalbrandingpolska.pl

Stolica mody może być tylko jedna- Łódź!

panzapograf.pl
Łódź - miasto, które może stać się stolicą polskiej mody i śmiało konkurować z wydarzeniami związanymi z modą w Budapeszcie, Berlinie czy Kopenhadze.

Łódź ma wszystkie potrzebne filary, by znaleźć się w gronie miast, które organizują pokazy mody: historię, środowisko akademickie i duże skupisko firm z branży.
'Łódź ma ogromną tradycję włókiennictwa i o tym trzeba pamiętać"- powiedziała Ewa Bardadin, mieszkająca we Włoszech krytyk mody. I warto tę historię pielęgnować, ale też tworzyć nową, która będzie inspirowała przyszłe pokolenia.
Już 7 kwietnia 2018 r. Łódź powita I edycję pokazu mody Marka Wspiera Markę. Misją wydarzenia jest promocja polskich projektantów ze szczególnym uwzględnieniem twórców młodego pokolenia. Organizatorami cyklicznych pokazów jest Personal Branding Polska i Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego.

Wybór miejsca pokazu był nieprzypadkowy. Centralne Muzeum Włókiennictwa w Łodzi, wraz z Białą Fabryką, jest jednym z najważniejszych symboli dawnej potęgi miasta. To właśnie tutaj powstała pierwsza zmechanizowana przędzalnia i tkalnia bawełny.

Kto wystapi?
Podczas "Wieczoru z Marką" blisko 500 gości będzie miało okazję obejrzeć kolekcje aż siedmiu polskich projektantów, w tym jeden duet. Aż trójka z nich jest związana z Akademią Sztuk Pięknych w Łodzi: Klaudia Markiewicz (doktarantka), Maciej Piłat (absolwent) i Simona Nikołajewska (studentka). Kolejna trójka to Kalina Kocemba- absolwentka SAPU w Krakowie, Angelika Jozefczyk- absolwentka MSKPU w Warszawie oraz Kamil Hala- student Wyższej Szkoły Sztuki i Projektowania w Łodzi. Siódma kolekcja należy do duetu De La Fotta, matki i córki, Beaty i Zuzanny De La Fotta. Ostatnim projektantem, który dołączył do wydarzenia jest Bartosz Pilawski.
Większość projektantów przygotowało specjalnie na pokaz 7 kwietnia w Łodzi całkowicie nowe kolekcje.
Ambasadorką Marka Wspiera Markę została Marta Pałucka- I Vicemiss Polski

Wydarzenie będzie transmitowane on-line. Więcej informacji www.markawspieramarke.pl
Trwa ładowanie komentarzy...